Ο σχεδιασμός ενός εταιρικού website δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μαγικές συνταγές και έτοιμα templates που “κουμπώνουν” σε μερικές ώρες αποτελούν λύσεις που δεν θα έπρεπε να αποτελούν επιλογή ακόμη και μικρών ή μικρομεσαίων εταιρειών. Επιλέγοντας ένα έτοιμο template στην ουσία προσαρμόζεις αυτό που είσαι στο website αντί να προσαρμόζεις το website σε αυτό που είσαι. Τηρουμένων των αναλογιών είναι είναι σαν να αγοράσεις ένα ρούχο μεγέθους M ενώ φοράς XL και να αδυνατίσεις για να σου κάνει.
Στην E-Sepia είμαστε φανατικοί του custom σχεδιασμού γιατί θεωρούμε ότι ο κάθε πελάτης μας είναι μοναδικός και το διαδικτυακό εργαλείο που θα του παραδώσουμε θα πρέπει να είναι φτιαγμένο για τις ανάγκες του.
Ποια στοιχεία λαμβάνουμε αρχικά υπόψη ώστε να καταλήξουμε στον δομικό και εικαστικό σχεδιασμό ενός εταιρικού website; Παρά το γεγονός ότι κάθε εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία είναι μοναδικά, υπάρχουν γενικές αρχές τις οποίες ακολουθούμε κατά την πρώτη συζήτηση με τον πελάτη. Καταρχήν, η αρχική σελίδα πρέπει να εισάγει τον επισκέπτη σε πολύ λίγο χρόνο στο θέμα και ιδανικά να περιλαμβάνει περίληψη από όλες ή τις σημαντικότερες ενότητες του ιστοτόπου. Η πρακτική αυτή επιτείνεται λόγω της ευρείας πλεόν χρήσης κινητών συσκευών που ευνοούν το scroll down.
Οι ενότητες από τις οποίες αποτελούνται οι ιστότοποι παρουσίασης προϊόντων ή υπηρεσιών, περίληψη των οποίων περιλαμβάνεται και στην αρχική σελίδα είναι συνήθως οι εξής:
Επιπλέον, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα εξής:
Τέλος, θεωρούμε απαραίτητο η υλοποίηση να γίνεται σε CMS ανοιχτού κώδικα (Drupal, Joomla, Wordpress) ώστε να δίνεται η ευελιξία στον πελάτη να επιλέγει το συνεργάτη του και να μην δεσμεύεται από μία και μόνο εταιρεία. Η δική μας επιλογή Open Source CMS: Φυσικά το Drupal :)